Amb l’objectiu de millorar la mobilitat a Andorra, el Ministeri d’Agricultura i Medi Ambient del Govern d’Andorra va encarregar a La Vola el disseny i l’execució d’una campanya d’informació i sensibilització per promoure la mobilitat sostenible.
Durant tres mesos, es van dur a terme diverses actuacions amb l’objectiu de donar informació, fomentar les bones pràctiques i facilitar exemples pràctics i aplicables envers els diferents aspectes de la mobilitat sostenible. La campanya es va fonamentar en sensibilitzar sobre la problemàtica del nombre creixent de vehicles que circulen per les carreteres andorranes i que provoquen cada cop més contaminació atmosfèrica i acústica, i una important despesa energètica.
Els diferents elements dissenyats i produïts per la campanya, elaborada i coordinada pel Centre Andorra Sostenible, es van adreçar a tots els ciutadans d’Andorra i, especialment, als conductors. La campanya es va desenvolupar en el marc de la celebració europea del Dia sense cotxes, a la que Andorra es va adherir per primera vegada.
Descripció tècnica: carta personalitzada per a cada Comú, amb el programa d'activitats, edició de 2.000 fulls informatius, producció de 2.000 ambientadors, edició de 50 cartells per a les escoles, opi, pancartes, espot de televisió, anuncis de premsa, servei d'informació al carrer, enquesta sobre mobiltat, sorteig de carretons de la compra, estand, redacció i edició del manifest de la mobilitat i fulls d'adhesió.