Producció dels materials de l'itinerari naturalista dels meandres i illes de les Gambires i Gallifa
Any d'execució: 2006
     

lavola ha participat en el disseny i la producció dels materials pedagògics i informatius de l'itinerari naturalista dels meandres i illes de les Gambires i Gallifa, que ha estat una iniciativa del Centre d'Estudis dels Rius Mediterranis del Museu Industrial del Ter.

L’itinerari ha constat de 5 plafons informatius-divulgatius que tenen per objectiu senyalitzar la zona, apropar els visitants a la seva realitat i vetllar per la preservació del territori.

Les informacions textuals s’han acompanyat de mapes de situació i d’il·lustracions de la fauna autòctona de la zona. Les estructures amb les quals s’ha treballat asseguren una bona integració al paisatge i han estat tractades per a la resistència climatològica. lavola també ha creat un full interpretatiu amb la informació necessària per a fer el recorregut de forma autoguiada.

L’objectiu d’aquest itinerari ha estat la difusió dels valors naturals, paisatgístics, patrimonials i culturals dels meandres i les illes i ha estat possible a través d’una custòdia fluvial del CERM/MIT en acord amb les administracions, entitats i els propietaris particulars d’aquest indret.

© LA VOLA