Nosaltres Serveis Notícies Recursos Àrea reservada
Notícies
El programa RSE.PIME tanca amb bona nota
Data de publicació: 26/05/2010

El passat 14 de maig, la Llotja del Mar de Barcelona va acollir la jornada de tancament del Programa RSE.PIME, coordinat per lavola, que ha ajudat a incorporar els valors de la responsabilitat social a les pimes catalanes.


Anna Fuster, en representació de lavola, va presentar el balanç del programa i els principals resultats obtinguts, seguidament es van lliurar els diplomes de participació a les 30 pimes participants de mans de la consellera de Treball, Mar Serna, i del President del Consell General de Cambres de Catalunya, Miquel Valls, que van clausurar la jornada.

El projecte es va iniciar el 2008 impulsat pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya, amb l’objectiu d’integrar la responsabilitat social en la gestió empresarial de les pimes, que representen el 99% del teixit empresarial català.

Els resultats més destacats són que totes les empreses participants han integrat la responsabilitat social en la seva estratègia, incorporant una persona responsable, i que han elaborat la memòria de sostenibilitat seguint la guia internacional del Global Reporting Initiative (GRI). Per altra banda, el 83% de les empreses han elaborat una política de responsabilitat social i el 23% disposen d’un codi ètic.

lavola ha estat l’empresa que ha assessorat a les 30 pimes que han participat en el programa en la implantació de la responsabilitat social i l’elaboració de la memòria de sostenibilitat. El projecte ha requerit l’assessorament de 9 consultors durant un any i mig.

Poseu-vos en contacte Inici Imprimiu
Envia Aspectes legals