El Govern de Castella-La Manxa, a través d'AGECAM (Agencia de la Energía de Castilla la Mancha), i dins del Pla d'Estalvi i Eficiència Energètica E4 + 2008-2012, té per objectiu la realització d'auditories energètiques en tots els edificis de la seva propietat. En aquest context, lavola va resultar adjudicatària dels treballs d'assistència tècnica per a les auditories energètiques en cinc hospitals de Castella-La Manxa.
La seu central de lavola ha aconseguit la qualificació OR en el segell de certificació d’edificis amb més prestigi mundial, la primera que s’atorga a l’Estat espanyol per a edificis existents.
El manual, que porta per títol Experiències d’implantació d’un sistema de gestió ambiental a la Generalitat de Catalunya, a través del format pregunta-resposta i de casos pràctics, suposa una bona guia per implantar sistemes de gestió ambiental a les organitzacions.
L’Entitat del Medi Ambient ha compensat les emissions associades a la realització del programa del curs 2009-10 Compartim un futur a través d’e)mission, amb l’objectiu de contribuir a frenar els efectes del canvi climàtic.
La Jornada Clients: present i futur va tenir lloc l’11 de novembre a l’Auditori d’Unnim a Sabadell. Caixa de Sabadell-Unnim organitza anualment la Jornada Joan Sardà amb l’objectiu de tractar temes d’interès per a les empreses que en són clientes.
Amb l’objectiu de minimitzar l’impacte sobre el canvi climàtic de les activitats derivades de l’exposició, Pass Andorra ha encarregat a lavola la compensació de les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle (GEH) associades a l’exposició.
El projecte educatiu Gotagotham que impulsa Agbar ha rebut el premi de Responsabilitat Social en la categoria d’Acció Social durant l’acte CSR MarketPlace que organitza Forética anualment.