Nosaltres Serveis Notícies Recursos Àrea reservada
L'agenda
Conferència Anual de la NAAEE
06/11/2004  -  10/11/2004
Biloxi, Mississippi

"Com Funciona Barcelona?", amb aquest títol dos responsables de l'equip del món educador de LA VOLA, Josep Nogué i Marta Lacruz, faran una presentació del programa d’activitats escolar del mateix nom a la 33ena Conferència Anual de la NAAEE (The North American Association for Environmental Education) que se celebrarà del 6 al 10 de novembre a Biloxi, Mississippi (Estats Units).

La Conferència, adreçada a educadors, investigadors i organitzacions relacionades amb l'educació ambiental, té per objectiu donar a conèixer noves iniciatives i directrius estratègiques que impulsin l'educació ambiental, el monitoratge i l'educació per a la sostenibilitat.

"Com Funciona Barcelona?" és un programa d'activitats escolars de medi ambient, impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, que LA VOLA gestiona des de 1998.

20 - 11 - 2008
27/11/2008
Montesquiu
21/11/2008
Manlleu
Poseu-vos en contacte Inici Imprimiu
Envieu Aspectes legals